Bredase Singelloop

  • Editie 2020
    • Uitslagen
    • Go the alternative way
    • Missie en Visie
    • Bestuur & commissies
    • Contact
    • Historie
    • Vacatures
    • Privacyverklaring
    • Algemene Voorwaarden Individuele Deelname
    • Algemene Voorwaarden Deelname Businessrun
  • Afstanden
    • Walking & Wheeling 5 km
    • 5 km
    • 10 km
    • Halve marathon Singelloop Breda
    • Familieloop
    • 40 van Breda
  • Businessrun
    • Voor bedrijventeams
    • Deelnemende bedrijven
  • Informatie
    • Uitslagen
    • Loopshirt 2020
    • Medaille Singelloop 2020
    • Goede Doel 2020
    • Startnummers en tijdregistratie
  • Inschrijven
  • Nieuws & media
    • Nieuws
    • Foto’s
    • Nieuwsbrieven & Singelloop krant
    • Persaccreditatie & Persmap
      • Accreditatie aanvragen
  • FAQ
  • nl
  • Onze sponsoren
  • Sponsor worden?
Bredase Singelloop  >  Nieuws & media  >  Nieuws  >  Nieuwsbrieven  >  Fightclub stapt in de ring voor de Singelloop!

Fightclub stapt in de ring voor de Singelloop!

22 juni 2020 door Communicatie Commissie

Fightclub Brand & Performance Agency is voor de komende 3 jaar niet alleen partner van de AMGEN Singelloop Breda, maar ontwikkelde daarnaast ook onze nieuwe positionering en campagne. Dat maakt Fightclub geen gewone partner, maar -om nog even in bokstermen te blijven- in elk opzicht een sparring partner… Samen gaan we er ons de komende jaren vol voor inzetten om van de Singelloop een nóg sterker merk te maken!

Lang gekoesterde wens

Bram Verbogt, partner bij Fightclub en verantwoordelijk voor Singelloop als klant: “Het was voor ons als echt Bredaas bureau een lang gekoesterde wens om voor dit Bredase topevenement te mogen werken. We werken zowel voor internationale, nationale als lokale merken, maar de Singelloop vindt al jaren praktisch in onze ‘achtertuin’ plaats. Die nabijheid maakt het nog net een beetje specialer. Daarnaast hebben we als Fightclub natuurlijk een sterke affiniteit met presteren en biedt de Singelloop ons een unieke kans om te laten zien wat we samen kunnen…”

Focus op ‘samen’

“Er zijn maar weinig prestatiegerichte evenementen die mensen zó weten te verbinden als de Singelloop,” vervolgt Bram Verbogt. “Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de saamhorigheid onder alle lopers, maar ook onder organisatoren, sponsoren en alle Bredanaars die normaal langs de route staan. Dat de vorm dit jaar ‘een beetje anders’ is doet daar niets aan af, integendeel. Vandaar dat we samen hebben gekozen voor ‘Die doe je niet alleen’ als overkoepelend thema. Met ‘Singelloop je mee?’ als aansluitend activatiethema om mensen aan te sporen om vooral ook dit jaar weer mee te doen.”

In it to win it

Fightclub bestaat feitelijk al 30 jaar, maar pas sinds begin dit jaar onder deze naam.
De naam komt voort uit een fusie tussen het bekende Bredase reclamebureau The Communication Company (TCC) en de online & development bureaus The Fightclub (TFC) en The Red Corner (TRC), die nu in alle opzichten één bedrijf zijn. “Dat gaat dus een stuk verder dan een gedeeld pand en een gedeeld logo. Alleen zo kunnen onze individuele talenten elkaar namelijk echt versterken, waarmee we klanten dus off- én online optimaal helpen scoren,” aldus Bram Verbogt. “Of zoals we het zelf graag kort en krachtig samenvatten: We’re in it to win it.”

Voor meer informatie over Fightclub Brand & Performance Agency, bezoek hun website www.fightclub.nl.

 

Bekijk hier de ‘In It To Win It’ brandmovie:

 

Categorie: Nieuwsbrieven, Sponsoren

sponsoren

Copyright © Bredase Singelloop 2019 – All rights reserved

Recente berichten

  • Het plezier in hardlopen is weer terug!
  • Singelloop 2020 in beeld
  • Pak je voordeel!

Volg ons ook

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
FAQ

Website By GetBright