FAQ

Accessibility

Can I participate as a wheelchair user?

Wheelchair users can definitely participate. If you are competitive and want to set a time, participation in the Albert Heijn 5 km (Walking &) Wheeling is made for you; your time will be registered. On the other hand, if participating is more important than winning, then the Albert Heijn 800 m (Walking &) Wheeling is for you. This distance is also intended for wheelchair users who are being pushed.

Questions about accessibility?

You can find the available facilities, AED points, toilets and more via the interactive accessibility map.

Until when can I register for the Business Run?

Inschrijven voor de Moore DRV Business Run is mogelijk tot en met vrijdag 12 september 2025 via deze link., tenzij een afstand al vol is.

Gaat er iets niet goed? Stuur dan een mail naar het Business Run-team via businessrun@bredasesingelloop.nl

What is the best way to get to Breda?

We advise you to come to Breda preferably by bike or public transport.

On Singelloop Sunday, the city centre (within the red line) will be difficult or impossible to access by vehicles between approximately 7am and 7pm. From 6.30am, work will start to cordon off the city centre at the level of Claudius Prinsenlaan. At 10.15am at the latest, the cordoning off will be complete. Residents and businesses in the city centre can only leave the city centre between approx. 7.00 and 10.15 a.m. via Lunetstraat or J.F. Kennedylaan.

From 10.15 am onwards, these intersections will also be closed and it will only be possible to leave the city centre by vehicle to a very limited extent. After 7pm, the city will be back to normal for both entering and leaving traffic. Residents in the city centre will receive detailed explanations in their mailboxes before the Singelloop.

What does participation in the Business Run cost?

De kosten voor deelname aan de Moore DRV Business Run variëren per afstand, nl.:

  • Winters bouw & ontwikkeling Halve Marathon prestatieloop, € 355,00 per team
  • Aartsen 10 km prestatieloop, € 330,00 per team
  • Royal Cosun 5 km prestatieloop, € 310,00 per team
  • Albert Heijn 5 km Walking & Wheeling, € 262,50 per team
Where is parking available?

Visitors and participants coming by car can park in several car parks outside the city centre. It is not possible to park inside the Singels. Signs are posted on all exit roads around Breda directing you to various car parks, such as at Curio ( Wilhelminasingel 33), Breda University of Applied Sciences (Monseigneur Hopmansstraat 1, next to Sanquin Blood Bank) and Avans Hogeschool (Molengracht). All three car parks are within walking distance of the start. There are also possibilities to park on the roof of Breda Central Station (paid). From here it is a few minutes’ walk to the course.

Do you live in the municipality of Breda? Then come by bike! The bicycle shelters the Turfschip, Oude Vest and Nieuwstraat will open at 9am; bicycle shelters Concordiastraat and Haven will be open and guarded from 11am onwards. Our traffic controllers may make you wait for a while until you can safely cross the course.

Business Run

What is included in the Business Run VIP package?

Deelnemers aan de Moore DRV Business Run ontvangen een rijkelijk gevuld VIP-pakket. Naast de faciliteiten voor de individuele lopers, ontvangen deelnemers aan de Moore DRV Business Run:

  • Startnummer met vermelding van de voornaam van de loper, inclusief chip
  • Toegang tot de exclusieve VIP-activiteiten in het Chassé theater, dat deze dag fungeert als uitvalsbasis voor alle deelnemers aan de Moore DRV Business Run en hun supporters
  • Een warm welkom met verse koffie/thee van de barista’s van ‘Coffee on Wheels Breda’
  • Consumptiebonnen voor de gezonde lunch en de borrel (hapjes/drankjes)
  • Unieke Singelloop medaille, inclusief gratis graveren van naam en finishtijd
  • Douchemogelijkheden bij Basic-Fit (op ca. 3 minuten lopen van het Chassé Theater)
  • Prijsuitreiking voor de top-3 per afstand
  • Kledingtas voor al jouw spullen, die je kosteloos kunt achterlaten in onze bewaakte garderobe
How big is a Business Run team?

Deelnemende organisaties aan de Moore DRV Business Run mogen teams samenstellen van minimaal drie en maximaal vijf lopers. Elke loper binnen een team loopt dezelfde afstand. Het mogen zowel gemengde teams zijn als aparte dames of herenteams. De uiteindelijke teamtijd is de gemiddelde tijd van de eerste drie lopers die over de finish komen.

How is the team result determined?

Het teamresultaat bij de Moore DRV Business Run wordt bepaald door de drie snelste tijden binnen het team bij elkaar op te tellen. Het gemeenschappelijke resultaat telt voor de eindklassering.

Can I add Business Run teams after registration?

Ja, het is mogelijk om extra teams toe te voegen aan jullie inschrijving voor de Moore DRV Business Run. Stuur een mail naar businessrun@bredasesingelloop.nl. Wij zorgen dat het extra team of wijziging binnen 48 uur wordt toegevoegd.

Tot en met vrijdag 12 september 2025 is het mogelijk om extra teams toe te voegen, tenzij een afstand al vol is.

Can I change the distance of a Business Run team?

Ja, dit is mogelijk. Stuur een mail met de wijziging(en) naar businessrun@bredasesingelloop.nl en wij passen de inschrijving binnen 48 uur aan.

Tot vrijdag 12 september 2025 is het mogelijk om wijzigingen door te geven.

How can I change my Business Run registration?

Na inschrijving van de teams ontvang je per email een persoonlijke toegangscode. Deze code geeft toegang tot de online inschrijving.

Hier kunnen de namen van de deelnemers en de verwachte eindtijd op ieder moment worden ingevoerd of gewijzigd.

Loop je tegen problemen aan, heb je behoefte aan ondersteuning of heb je een vraag? Stuur dan een mail naar businessrun@bredasesingelloop.nl. Wij helpen je graag verder!

I lost my Business Run login code, now what?

Oeps, kan gebeuren!

Stuur even een mail naar businessrun@bredasesingelloop.nl, dan sturen wij jouw inlogcode per mail toe.

Until when can changes in Business Run teams be submitted?

Tot en met vrijdag 12 september 2025 is het mogelijk de namen van de Moore DRV Business Run deelnemers en verwachte finishtijd online in te voeren en te wijzigen.

Extra teams toevoegen kan via businessrun@bredasesingelloop.nl tot vrijdag 12 september 2025.

Can I cancel Business Run teams after registration?

Helaas, het is niet mogelijk om teams die reeds staan ingeschreven te annuleren.

Where can Business Run start numbers be picked up?

De startnummers kunnen op verschillende momenten worden opgehaald. De startnummers kunnen per persoon, afzonderlijk van elkaar, gezamenlijk door de teamcaptain of door een andere deelnemer worden opgehaald.

Ophaalmomenten:

Vrijdag 3 oktober 2025. Locatie: Chassé Theater, Claudius Prinsenlaan 8, Breda Tijd: 14.00 uur tot 17.00 uur.

Zondag 5 oktober 2024. Locatie: Chassé Theater, Claudius Prinsenlaan 8, Breda Tijd: vanaf 10.00 uur.

Where will the awards ceremony for the Business Run take place?

De prijsuitreikingen van de Moore DRV Business Run vinden per afstand plaats in het Chassé Theater. De tijden van de prijsuitreiking worden in de aanloop naar het evenement bekend gemaakt.

Where can I get my Business Run medal engraved?

In het Chassé Theater kun je gratis de finishtijd en naam in jouw medaille laten graveren, super tof! Dit is mogelijk tegen inlevering van de voucher die je op het startnummer vindt.

When do the Business Run networking events take place?

Speciaal voor de deelnemers aan de Moore DRV Business Run organiseren we enkele activiteiten. De captains ontvangen voor deze events de uitnodigingen. 

  • De Captains Lunch voor de teamcaptains vindt plaats op vrijdag 12 september vanaf 12.00 uur in het Chassé Theater; 
  • De looptrainingen verzorgd door Run2Day Breda zijn op maandag 8 september en maandag 22 september om 18.30 uur bij Atletiekvereniging Sprint in Breda.  
Chassé Theater

Ook dit jaar zijn we weer te gast bij het Chassé Theater. Speciaal en alleen voor de Business Run Teams biedt het Chassé Theater een prachtige locatie dat als uitvalsbasis dient voor de deelnemende bedrijven & instellingen. Als deelnemer aan de Moore DRV Business Run kun je gebruikmaken van exclusieve gratis VIP faciliteiten, zoals onder andere: kleedruimte, bewaakte tassengarderobe, teamfoto, finishtijd graveren in de medaille en natuurlijk masseurs om uw spieren weer soepel te maken. In de foyer is ruimte om elkaar voor aanvang van de loop te ontmoeten en na afloop gezellig een hapje en drankje te nuttigen met teamgenoten en andere deelnemers aan de Moore DRV Business Run. Kortom dé perfecte locatie om je gereed te maken voor de start!

How far is it to the start?

De startlocatie bevindt zich op de Claudius Prinsenlaan, tegenover het Chassé Theater ter hoogte van het stadskantoor. (1 minuut lopen vanaf het Chassé Theater).

Award ceremony

Meedoen is belangrijker dan winnen, maar het is stiekem toch wel leuk om te weten welke kanjers de top 3 hebben behaald. Tijdens de after-borrel maken wij van iedere afstand de top 3 bekend. Val jij dit jaar ook in de prijzen? De uitreiking vindt plaats in de foyer van het Chassé Theater. Zorg dat je erbij bent!

Er zijn prijzen te winnen op de volgende afstanden:

  • Royal Cosun 5 KM prestatieloop
  • Aartsen 10 KM prestatieloop
  • Winters bouw & ontwikkeling Halve marathon prestatieloop

Club Battle

What distance will I run during the Club Battle?

Het gaat om de 5 km prestatieloop.

Why should I participate in the Club Battle?

Allereerst omdat je samen met je teamgenoten samen in beweging kan komen voor jezelf en anderen. Daarnaast voor een unieke ervaring met duizenden enthousiaste supporters langs de lijn. Ook kun je op deze manier een extra stap zetten voor je eigen sportvereniging: zichtbaarheid van de vereniging (draag vooral je eigen teamshirt), het winnen van toffe prijzen en een financiële vergoeding ophalen voor je club. Naast de vergoeding voor je eigen vereniging, kun je ook nog eens een vergoeding ophalen voor kinderen waarbij sporten niet vanzelfsprekend is. Daarom is een samenwerking aangegaan met Jeugdfonds Sport & Cultuur Breda.

Who can participate?

Iedereen tussen de 10 en 15 jaar oud die lid is van een sportvereniging of sportschool in Breda of omgeving. De prijzen worden ook verdeeld onder deze leeftijd categorie. Daarbij kun je ervoor kiezen om alleen te starten of gezellig met het hele team.

Who can sign me up?

Doe dit samen met je trainer, coach, verenigingsmanager of je ouders.

What are the start times for the Club Battle?

11.45 uur.

How do I assemble my team?

Je kan samen met jouw team van je vereniging meedoen of een team samenstellen met leden van jouw vereniging uit diverse teams. Ons advies is om met minimaal 5 leden van je vereniging deel te nemen (gezien de te winnen prijzen).

Can I do anything else besides running to raise money for my club?

Ja, spandoeken ophangen! De Bredase Singelloop is op zoek naar een aantal teams (min. 8 personen per team) die meehelpen de sponsoren op de eerste zondag van oktober in beeld te brengen. Dat betekent dat je ‘s morgens vroeg, samen met je teamgenoten de spandoeken langs het parcours netjes ophangt en aan het einde van de dag er ook weer afhaalt. Hiervoor moet je 16 jaar zijn of dit jaar 16 worden (dus geboortejaar 2008 of eerder). Het is maar een aantal uren werk op deze zondag en de Singelloop zal per persoon een bijdrage leveren aan jouw club. Aanmelden kan via:  vrijwilligers@bredasesingelloop.nl

Entries

How can I register for the AMGEN Singelloop Breda?

Leuk dat je mee wilt doen aan de AMGEN Singelloop Breda! Om jezelf in te schrijven klik je op deze link. Kies daar het gewenste onderdeel en je wordt doorgeleid naar de inschrijfmodule.

Hier kun je je gegevens kwijt die nodig zijn voor de inschrijving, maar je kunt ook een donatie doen aan het goede doel of het unieke Singelloop-loopshirt bestellen.

Na de inschrijving krijg je een bevestigingsmail. In deze mail vind je onder andere een link waarmee je desgewenst nog zaken kunt aanpassen. Simpel toch?

Gaat er iets niet goed, heb je geen bevestigingsmail ontvangen of heb je een andere vraag? Klik dan op deze link of stuur een mail naar wedstrijdsecretaris@bredasesingelloop.nl.

I want to run multiple distances, how should I register for this?

Als je deel wilt nemen aan twee of meer afstanden moet je je voor iedere afstand apart inschrijven. Je krijgt dan per ingeschreven afstand ook een nieuw startnummer toegestuurd. Je moet tussendoor dus even van startnummer wisselen.

Wil je alle afstanden lopen om tot de officieuze Marathon van Breda afstand te komen? Kijk dan eens bij De 40 van Breda en koppel jouw sportieve prestatie aan hun beide goede doelen.

Can I view or change my enrollment information?

Ja, dat kan. Je kunt jouw gegevens zelf inzien en wijzigen, bijvoorbeeld als je een andere afstand wilt lopen, als je bent verhuisd of als je iemand anders in jouw plaats deel wilt laten nemen bij verhindering of blessure. In de bevestigingsmail die je ontvangt na de inschrijving staat beschreven hoe je dit kunt doen.

Can I change distances?

Ja, dat is mogelijk.

In de bevestigingsmail die je ontvangt na de inschrijving is een link opgenomen om zaken in jouw inschrijving aan te passen indien nodig. Hierbij kun je het wisselen van afstand ook regelen. Je kunt hierbij wisselen van de 10 km naar de 5 km en van de Halve Marathon naar de 10 km, of andersom.

Doe je dit na 31 augustus 2025, dan staat jouw startnummer nog wel op de “verkeerde” afstand. Ga daarom met dat startnummer in het Singelloop Weekend naar het Stadskantoor en ruil het om. Het startnummer ontvang je in de laatste week voor de Singelloop.

Ben je deze mail kwijt of heb je een andere vraag over de inschrijving? Stuur dan een bericht naar onze wedstrijdsecretaris via deze link of via wedstrijdsecretaris@bredasesingelloop.nl

Do you get a confirmation email after you register?

Ja, als je jezelf hebt ingeschreven krijg je automatisch een bevestiging van jouw inschrijving in jouw mailbox. Je kunt jouw gegevens zelf inzien en wijzigen, bijvoorbeeld als je een andere afstand wilt lopen, als je bent verhuisd of als je iemand anders in jouw plaats deel wil laten nemen bij verhindering of blessure. In de bevestigingsmail die je ontvangt na de inschrijving staat beschreven hoe je dit kunt doen.

Heb je binnen 60 minuten na jouw inschrijving nog geen reactie ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid even de spam-box of de map ongewenste e-mail. Ook daar niets te vinden? Stuur dan een mail naar onze wedstrijdsecretaris via deze link of via wedstrijdsecretaris@bredasesingelloop.nl.

I forgot to order the Singelloop run shirt when registering, can I still do so?

Ja, dat kan. Bestel hier je Singelloop-loopshirt.

Can I also order the unique Singelloop running shirt separately?

Jazeker! Klik dan hier.

Er is ook nog een beperkt aantal shirts los te koop bij Run2Day Breda in de Nieuwstraat 33 te Breda. Als je er op tijd bij bent kan het nog wel worden geruild voor een andere maat, mits beschikbaar.

Can I get a refund of my registration fee if I can’t participate after all?

Nee, helaas kan dat niet. Een gedane inschrijving is definitief en inschrijfgeld kan niet worden terugbetaald. Je kunt wel iemand anders laten lopen op jouw inschrijving. In de bevestigingsmail die je ontvangt na de inschrijving staat beschreven hoe je dit kunt doen.

Ook als je van afstand wisselt naar een lagere afstand vindt geen restitutie plaats van inschrijfgeld.

Heb je vragen? Stuur dan een mail naar onze wedstrijdsecretaris via deze link of via wedstrijdsecretaris@bredasesingelloop.nl.

 

Where can I register for the SingelSamenLoop?

Dat kun je doen via hun website www.singelsamenloop.nl

Where can I register for the 40 of Breda?

Dat kun je doen via hun website 40vanbreda.kentaa.com.

Start number

Can I participate with someone else’s start number?

Ja, dat kan, kom in dat geval met het overgenomen startnummer in het Singelloop weekend naar het Stadskantoor en dan wordt daar alles omgezet. De 'oude' eigenaar van het startnummer mag natuurlijk mee naar het Stadskantoor maar hoeft niet aanwezig te zijn.

Will my start number be delivered to my home?

Voor-inschrijvers (voor 31 augustus 2025) krijgen het startnummer thuis. 

Wil je een gepersonaliseerd startnummer met jouw eigen naam? Als je uiterlijk 31 augustus 2025 inschrijft en in Nederland woont wordt het startnummer naar het opgegeven adres gestuurd. Je ontvangt jouw startnummer(s) in de week voor de Singelloop. 

De volgende deelnemers moeten het startnummers ophalen: 

  1. Alle deelnemers met een adres buiten Nederland en iedereen die zich na 31 augustus heeft ingeschreven (na-inschrijvers).  Startnummers moeten opgehaald worden op zaterdagmiddag 4/10 of zondag 5/10 in het Stadskantoor.
  2. Business Run deelnemers op vrijdagmiddag 3/10 tussen 14:00 en 17:00 uur, en op zondag 5/10 in het Chassétheater. De Teamcaptains ontvangen een informatiepakket met alle nuttige weetjes voor Business Run teams.
  3. Groepen (groepsinschrijving, Club Battle, plus alle basisscholen) op dinsdag 30/9 tussen 15:00-19:00 en woensdag 1/10 tussen 16:30-19:00 in de kantine van AV Sprint (Dr. Schaepmanlaan 4, 4837 BW Breda)

Je kunt je startnummer ook door iemand anders laten afhalen. Als die persoon de mail laat zien waar het startnummer in vermeld staat, dan is dat voldoende. 

What should I do if I have not received my start number?

Heb je je voor 1 september 2025 ingeschreven en heb je op vrijdag 3 oktober jouw startnummer(s) nog niet ontvangen? Dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de aflevering van de verzending! Vervelend maar je kunt gewoon nog mee doen! Kom op zaterdagmiddag 4/10 (12:00-15:00) of zondag 5/10 (vanaf 09:00) naar het Stadskantoor.

When will I receive the start number?

Wil je een gepersonaliseerd startnummer met jouw eigen naam? Als je uiterlijk 31 augustus 2025 inschrijft en in Nederland woont wordt het startnummer naar het opgegeven adres gestuurd. Je ontvangt jouw startnummer(s) in de week voor de Singelloop.

Deelnemers die later inschrijven (tussen 31 augustus en 5 oktober 2025) of in het buitenland wonen moeten het startnummer af komen halen, op zaterdag 4 oktober 2025 tussen 12.00 en 15.00 uur of op zondag 5 oktober 2025 vanaf 09.00 uur in het Stadskantoor. Het Stadskantoor bevindt zich naast de startlocatie aan de Claudius Prinsenlaan.

Je kunt je startnummer ook door iemand anders laten afhalen. Als die persoon de mail laat zien waar het startnummer in vermeld staat, dan is dat voldoende.

In which starting box do I start?

De startnummers hebben soms een gekleurde balk, die correspondeert met het startvak waarin je bent ingedeeld. In de begeleidende brief staat aangegeven welke kleur bij welk startvak hoort en hoe laat de start plaatsvindt.

Als je geen brief hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat je in het Singelloop weekeinde inschrijft, dan tref je hier het programma en de starttijden aan.

Can I still change distances or starting boxes?

Ja, dat kan. Kom in dat geval met je startnummer in het Singelloop weekend naar het Stadskantoor en dan wordt daar alles omgezet.

Is there a limit on my finishing time?

Tijdregistratie (indien van toepassing) vindt plaats op het 5 km-, 10 km-, 15 km-, 20 km- en finishpunt, voor deze passagepunten gelden tijdslimieten (bruto tijden).

  • De maximale bruto eindtijd van 5 km. Walking & Wheeling bedraagt 1 uur en 45 minuten;
  • De maximale bruto eindtijd van 10 km. Walking & Wheeling bedraagt 3 uur;
  • De maximale bruto eindtijd van de 5 km bedraagt 70 minuten;
  • De maximale bruto eindtijd van de 10 km bedraagt 1 uur en 30 minuten;
  • De maximale bruto eindtijd van de halve marathon bedraagt 3 uur.

Handhaving van deze limiettijden is ter beoordeling van de Organisator, zoals vastgelegd in de Algemene Voorwaarden voor Deelname.

Where can I find my run time afterwards?

De uitslagen van de Bredase Singelloop zijn na afloop te vinden op de website www.uitslagen.nl. Ga op deze website naar de Bredase Singelloop, vul je naam of startnummer in, en je vind de gelopen tijd (bruto en netto).

Je kunt ook gebruik maken van de QR-code op het startnummer. Scan deze en je word meteen naar uitslagen.nl geleid.

Facilities

Where can I find the restrooms?

Tijdelijke toiletten zijn ingericht bij het Startgebied (achter de Rabobank) en bij het uitkomen van het Loperskwartier na de finish (Kasteelplein).

Does the organization work with a medical passport?

Ja, veiligheid voor alles. Op de achterzijde van het startnummer kunnen deelnemers hun persoonlijke gegevens invullen. Die informatie kan van groot belang zijn, indien we gebruik (moeten) maken van medische hulp tijdens de AMGEN Singelloop Breda.

Vul het medisch paspoort in of vraag de loper(s) die je komt aanmoedigen dit te doen!

How can I reach the organization in case of an emergency?

In geval van calamiteiten tijdens de Bredase Singelloop kan op de dag zelf (5 October 2025) het volgende nummer gebeld worden:06 – 51 23 63 79

Bel voor spoedgevallen altijd: 112

In overige gevallen bel het normale alarmnummer: 0900 – 88 44

Where and when can I pick up the running shirt I ordered?

Dit kan vanaf maandag 29 september worden afgehaald in de winkel van Run2Day Breda in de Nieuwstraat 33 te Breda.

Ook kun je het shirt ophalen bij de Run2Day-stand op zondag 5 oktober; deze stand staat voor het Casino ongeveer 200 meter na de start. Je hoeft bij afhaal alleen je naam te noemen.

Er is ook nog een beperkt aantal shirts los te koop bij Run2Day Breda. Als je er op tijd bij bent kan het nog wel worden geruild voor een andere maat, mits beschikbaar. Woon je verder weg en kun je het shirt niet ophalen? Neem voor een passende oplossing contact op met Joan of Ilse via mail op breda@run2day.nl.

Are clothes lockers available for participants?

Dit jaar zijn er weer lockers waar deelnemers (waardevolle) spullen in bewaring kunnen geven. Tegen een geringe vergoeding (2 euro) krijgt de deelnemer een kluisnummer en een pincode. De kluisjes zijn groot genoeg om een tas met kleding in op te bergen.

De kluisjes zijn te vinden in de ontvangsthal van de Rabobank aan het Kloosterplein. Dit is op geringe afstand van zowel start als finish.

lockers

Are changing, and shower facilities available?

Er zijn geen faciliteiten beschikbaar. Omkleden doe je het best vooraf en douchen thuis achteraf.

Are there refreshment stations along the route?

Langs het parcours staan onze vrijwilligers klaar met sponzen en water. Er zijn verversingsposten voor alle afstanden bij de start, Fellenoordstraat (10 km en halve marathons), Café Markhoek, Tramsingel  en na de finish (Kasteelplein). Voor specifiek de deelnemers van de halve marathon is er op het 12 kilometer punt (Fellenoordstraat) naast water ook de isotone drank Powerade beschikbaar.

Op het Kasteelplein krijgen deelnemers water, een isotone sportdrank Powerade en een eiwitrijke reep van HERO uitgereikt. Ook wordt er na de finish fruit uitgedeeld door Albert Heijn.

Is it a little party along the route?

Breda is Bourgondisch, Breda is gezellig en Breda is sportief! Op verschillende plaatsen langs het parcours spelen meer dan 30 bands, dj’s, dansgroepen en kapellen. Als je daar geen vleugels van krijgt! Elders op onze site vind je een overzicht van alle bands, kapellen, dj’s en dansgroepen die meedoen dit jaar en waar zij met hun muziek de deelnemers naar een topprestatie begeleiden.

Can I run at finish time with pacers?

Deelnemers kunnen op alle afstanden, behalve de Familieloop en Walking & Wheeling, gebruik maken van Pacers. Dit zijn ervaren lopers die deelnemers begeleiden naar een vooraf bepaalde gewenste eindtijd op een gelijkmatig tempo. De controle van tussentijden en looptempo is volledig in handen van de Pacers. Zij zijn duidelijk herkenbaar aan de vlag met eindtijd op hun rug. Overzicht op afstand en eindtijd waarop onze Pacers vertrekken:

Halve marathon: 1:35 - 1:40 - 1:45 - 1:50 - 1:55 - 2:00

10 km: 45:00 - 50:00 - 53:00 - 56:00 - 58:00 - 62:00

5 km: 25:00 - 28:00 - 30:00 - 32:00 - 35:00

Will I receive a Singelloop medal upon completion?

Jazeker! Lopers, vrijwilligers en supporters hebben uit 3 verschillende medailles en halslinten hun voorkeur uitgesproken voor de Singelloop medaille met lint van deze editie. Laat ‘m na afloop graveren met je naam en eindtijd voor een unieke herinnering!

Wil je liever geen medaille vanuit een oogpunt van duurzaamheid? Dat kan ook, in dat geval gaat € 0,50 naar het goede doel, HoningRaad.

Op het startnummer staat welke optie jij gekozen hebt je bij inschrijving.

Where can I get my medal engraved?

Deelnemers aan de AMGEN Singelloop Breda kunnen hun medaille laten graveren bij de uitgang van het loperskwartier na de finish.

Je kunt vooraf bij inschrijving aangeven dat je jouw medaille wilt laten graveren, kosten zijn 8,00. Wil je dit achteraf laten doen dan wordt hiervoor een prijs van 10,00 berekend.